نماز عشق

[][][]... کلبه چوبی ...[][][]

سلام دلبرکم

بیا دارم عشقمان را قدم میزنم

بیا ستاره شبم...دارم لحظه ها را رقم میزنم

تو چه بودی عشقم...که خواب را از شبم ربودی

تو که هستی دلبرم...که شقایقها عاشقانه

برایت آواز میخوانند

بیا ای که همه هستی من در چشمان تو نهفته

است

بیا میخواهم شراب لعل لبانت را بچشم

تو قبله گاه عشق منی

ای معبود من

سرمست نگاه عاشقت هستم

دیوانه غزل چشمانت گشته ام

بیا میخواهم نماز عشق به درگاهت بگذارم



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت19:54---24 ارديبهشت 1391
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´ ¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶ ¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶ ´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶ ´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ ´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´ ´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´ ´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶ ´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶ ´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´ ´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت11:7توسط mahsa & morvarid‏ | |